Darmowa dostawa od 249 zł!

Szukaj

Zwroty/wymiany/reklamacje

Zwrot

  1. Każdy klient indywidulany (konsument) ma prawo dokonać zwrotu towaru nie noszącego śladów użytkowania w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki bez podania przyczyny. Nie dotyczy to zakupów firmowych na fakturę VAT.
  2. Chęć zwrotu należy zgłosić e-mailem (biuro@munishoes.pl) gdzie należy podać datę zakupu, kwotę, numer zamówienia, nazwę towaru.
  3. Paczkę ze zwracanym towarem należy wysłać na adres MUNI Shoes ul Kotarbińskiego 4/81 76-200 Słupsk
  4. Paczkę należy wysłać za pośrednictwem dowolnej firmy kurierskiej, nie przyjmujemy paczek wysyłanych za pobraniem, do paczkomatu, punktu odbioru lub usługą "e-przesyłka".
  5. Koszt wysyłki zwrotnej ponosi kupujący.
  6. Zwracany towar nie może nosić śladów użytkowania, prosimy aby był zapakowany w oryginalne, nie zniszczone opakowanie, posiadał wszystkie metki które miał w momencie zakupu, prosimy również o dołączenie dowodu zakupu (paragon fiskalny) oraz wypełnionego formularza zwrotu/wymiany.
  7. Zwrot należności odbywa sie przelewm na konto bankowe wskazene w formularzu zwrotu w przeciągu 14 dni od daty otrzymania zwracanego towaru.
  8. Informujemy, że oferowane przez nas obuwie jest sprzedawane w oryginalnych opakowaniach dostarczanych wraz z butami przez producentów, każda para posiada jedno dedykowane pudełko. Za odesłanie butów bez opakowania, lub celowe zniszczenie pudełka poprzez popisanie, oklejenie Bezpośrednio taśmą, nie zabezpiecznie do wysyłki, będziemy potrącać ze zwrotu 10 zł.

Wymiana

  1. Jeśli chcą Państwo wymienić produkt prosimy o podanie w formularzu na jaki rozmiar lub model chcą dokonać Państwo wymiany, jeśli wymiana będzie niemożliwa, wówczas zwrócimy środki na konto (poinformujemy Państwa o tym mailowo). Produkty o wartości powyżej 149 zł wyślemy na nasz koszt (pierwsza wymiana), dla tańszych produktów konieczne będzie pokrycie kosztów przesyłki zgodnie z obowiązującym cennikiem.


  2. Jeśli zależy Państwu na czasie, najszybszym sposobem jest zwrócenie nie pasującego produktu, za który dokonamy zwrotu środków, oraz zamówienie kolejnego, właściwego.

Reklamacja

  1. Reklamację należy zgłosić e-mailem (biuro@munishoes.pl) gdzie należy podać datę zakupu, kwotę, numer zamówienia i nazwę, rozmiar towaru który Państwo otrzymali oraz zdjęcia i opis przyczyny reklamacji.
  2. Paczkę z reklamowanym towarem i wypełnionym formularzem reklamacyjnym należy wysłać na adres MUNI Shoes ul Kotarbińskiego 4/81 76-200 Słupsk
  3. Paczkę należy wysłać za pośrednictwem Poczty Polskiej lub kurierem, nie przyjmujemy paczek wysyłanych za pobraniem, do paczkomatu lub usługą "e-przesyłka".
  4. Koszt wysyłki towaru ponosi kupujący.
  5. W przypadku uzasadnionej reklamacji, towar uszkodzony zostanie naprawiony lub wymieniony na inny, pełnowartościowy, a jeśli będzie to niemożliwe (np. z powodu wyczerpania nakładu), sklep zwróci wszelkie poniesione przez klienta koszty transakcji lub zaoferuje mu inne, dostępne w sklepie towary do wyboru.
  6. Ewentualne zwroty kosztów transakcji realizowane są przelewm bankowym na wskazane konto.
  7. Reklamacje są rozpatrywane w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki.
  8. Reklamacje dotyczące różnicy w wyglądzie towarów zamówionych z otrzymanymi, które wynikają z różnicy w ustawieniu parametrów monitora klienta, w szczególności różnicy w barwach i odcieniach, nie stanowią podstawy do reklamacji.
  9. Sklep nie odpowiada za niezgodność towaru konsumpcyjnego z umową, gdy kupujący o tej niezgodności został poinformowany
  10. Reklamacji nie podlegają:
    • Naturalne zużywanie się produktu
    • Uszkodzenia mechaniczne
    • Wady jawne widoczne w momencie otrzymania paczki, a nie zgłoszone natychmiast po ich stwierdzeniu
    • Odbarwienia
    • Przemoczenia
    • Wszelkie zdobienia, takie jak cekiny, dżety, koraliki, aplikacje na tkaninie
    • Niewłaściwe dobranie rozmiaru oraz modelu do stopy, niewygoda

FORMULARZ ZWROTU/WYMIANY

FORMULARZ REKLAMACJI












Koszyk

Twój koszyk jest pusty.

Dokonaj swoich pierwszych zakupów