Darmowa dostawa od 249 zł!

Szukaj

Zwroty/reklamacje

Zwrot

  1. Każdy klient indywidulany (konsument) ma prawo dokonać zwrotu towaru nie noszącego śladów użytkowania w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki bez podania przyczyny. Nie dotyczy to zakupów firmowych na fakturę VAT.
  2. Chęć zwrotu należy zgłosić e-mailem (biuro@munishoes.pl) gdzie należy podać datę zakupu, kwotę, numer zamówienia, nazwę towaru.
  3. Paczkę ze zwracanym towarem należy wysłać na adres MUNI Shoes ul Kotarbińskiego 4/81 76-200 Słupsk
  4. Paczkę należy wysłać za pośrednictwem Poczty Polskiej (jako paczka, przesyłki listowe nie są dostarczane bo są za duże dla listonoszy, nie odbieramy osobiście przesyłek z poczty) lub kurierem, nie przyjmujemy paczek wysyłanych za probraniem, do paczkomatu lub usługą "e-przesyłka".
  5. Koszt wysyłki ponosi kupujący.
  6. Zwracany towar nie może nosić śladów użytkowania, prosimy aby był zapakowany w oryginalne, nie zniszczone opakowanie, posiadał wszystkie metki które miał w momencie zakupu, prosimy również o dołączenie dowodu zakupu (paragon fiskalny) oraz wypełnionego formularza zwrotu/wymiany.
  7. Zwrot należności odbywa sie przelewm na konto bankowe wskazene w formularzu zwrotu w przeciągu 14 dni od daty otrzymania zwracanego towaru.
  8. Informujemy, że oferowane przez nas obuwie jest sprzedawane w oryginalnych opakowaniach dostarczanych wraz z butami przez producentów, każda para posiada jedno dedykowane pudełko. Za odesłanie butów bez opakowania, lub celowe zniszczenie pudełka poprzez popisanie, oklejenie pezpośrednio taśmą, nie zabezpiecznie do wysyłki, będziemy potrącać ze zwrotu 10 zł.

Wymiana

  1. Nie realizujemy wymian towaru. Jeśli nie trafiliście Państwo z rozmiarem, ale produkt spełnia Państwa oczekiwania, wystarczy zamówić nową parę a nie właściwą nam odesłać jako zwrot. Po jej otrzymaniu zwrócimy środki na Państwa konto

Reklamacja

  1. Reklamację należy zgłosić e-mailem (biuro@munishoes.pl) gdzie należy podać datę zakupu, kwotę, numer zamówienia i nazwę, rozmiar towaru który Państwo otrzymali oraz zdjęcia i opis przyczyny reklamacji.
  2. Paczkę z reklamowanym towarem i wypełnionym formularzem reklamacyjnym należy wysłać na adres MUNI Shoes ul Kotarbińskiego 4/81 76-200 Słupsk
  3. Paczkę należy wysłać za pośrednictwem Poczty Polskiej lub kurierem, nie przyjmujemy paczek wysyłanych za pobraniem, do paczkomatu lub usługą "e-przesyłka".
  4. Koszt wysyłki towaru ponosi kupujący.
  5. W przypadku uzasadnionej reklamacji, towar uszkodzony zostanie naprawiony lub wymieniony na inny, pełnowartościowy, a jeśli będzie to niemożliwe (np. z powodu wyczerpania nakładu), sklep zwróci wszelkie poniesione przez klienta koszty transakcji lub zaoferuje mu inne, dostępne w sklepie towary do wyboru.
  6. Ewentualne zwroty kosztów transakcji realizowane są przelewm bankowym na wskazane konto.
  7. Reklamacje są rozpatrywane w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki.
  8. Reklamacje dotyczące różnicy w wyglądzie towarów zamówionych z otrzymanymi, które wynikają z różnicy w ustawieniu parametrów monitora klienta, w szczególności różnicy w barwach i odcieniach, nie stanowią podstawy do reklamacji.
  9. Sklep nie odpowiada za niezgodność towaru konsumpcyjnego z umową, gdy kupujący o tej niezgodności został poinformowany
  10. Reklamacji nie podlegają:
    • Naturalne zużywanie się produktu
    • Uszkodzenia mechaniczne
    • Wady jawne widoczne w momencie otrzymania paczki, a nie zgłoszone natychmiast po ich stwierdzeniu
    • Odbarwienia
    • Przemoczenia
    • Wszelkie zdobienia, takie jak cekiny, dżety, koraliki, aplikacje na tkaninie

FORMULARZ ZWROTU

FORMULARZ REKLAMACJI












Koszyk

Twój koszyk jest pusty.

Dokonaj swoich pierwszych zakupów