Zwroty/wymiany/reklamacje

Zwrot

  1. Każdy klient indywidulany (konsument) ma prawo dokonać odstąpienia od umowy zakupu towaru nie noszącego śladów użytkowania w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki bez podania przyczyny. Nie dotyczy to zakupów firmowych na fakturę VAT jeśli towar jest powiązany z działalnością kupującego (zgodnie z informacjami zawartymi w CEIGD)
  2. Chęć zwrotu (odstąpienie od umowy) należy zgłosić e-mailem (zwroty@munishoes.pl) gdzie należy podać datę zakupu, kwotę, numer zamówienia, nazwę towaru. W przypadku braku pisemnego odstąpienia od umowy za pomocą e-maila za datę odstąpienie uznaje się datę otrzymania przez nas przesyłki ze zwracanymi produktami.
  3. Paczkę ze zwracanym towarem należy wysłać na adres MUNI Shoes ul 11 Listopada 13 76-200 Słupsk
  4. Paczkę należy wysłać za pośrednictwem dowolnej firmy kurierskiej, nie przyjmujemy paczek wysyłanych za pobraniem, do paczkomatu (nie dotyczy opcji "Wygodne Zwroty" którą znajdą Państwo na dole tej strony), punktu odbioru lub usługą "e-przesyłka".
  5. Korzystanie z usługi "Wygodne zwroty" dostępnej na naszej stronie jest dobrowolne, jest to jedynie udogodnienie dla klienta. Wypełnienie formularza wygodnych zwrotów nie jest jednoznaczne z odstąpienie od umowy, ani z wypełnieniem formularza zwrotu który należy dołączyć wraż z paragonem/fakturą to zwracanej paczki.
  6. Koszt wysyłki zwrotnej ponosi kupujący.
  7. Zwracany towar nie może nosić śladów użytkowania, prosimy aby był zapakowany w oryginalne, nie zniszczone opakowanie, posiadał wszystkie metki które miał w momencie zakupu, prosimy również o dołączenie dowodu zakupu (paragon fiskalny) oraz wypełnionego formularza zwrotu/wymiany.
  8. Zwrot należności odbywa się w taki sam sposób w jaki zamówienie zostało opłacone, lub jeśli jest to niemożliwe, przelewm na konto bankowe wskazane w formularzu zwrotu. Zwrot wykonujemy najszybciej jak to możliwe jednak nie później, niż w przeciągu 14 dni od daty odstąpienia.

Wymiana

Czas na wymianę produktu to maksymalnie 14 dni.

  1. Jeśli chcą Państwo wymienić produkt prosimy o podanie w formularzu na jaki rozmiar lub model chcą dokonać Państwo wymiany, jeśli wymiana będzie niemożliwa, wówczas zwrócimy środki na konto (poinformujemy Państwa o tym mailowo). Produkty o wartości powyżej 249 zł wyślemy na nasz koszt, dla tańszych produktów konieczne będzie pokrycie kosztów przesyłki zgodnie z obowiązującym cennikiem. Odesłanie do nas obuwia na wymianę odbywa się na koszt klienta.

  2. Nie rezerwujemy produktów na wymianę.

  3. Jeśli zależy Państwu na czasie, szybszym sposobem jest zwrócenie nie pasującego produktu, za który dokonamy zwrotu środków, oraz zamówienie kolejnego, właściwego.

Reklamacja

  1. Reklamację należy zgłosić e-mailem (biuro@munishoes.pl) gdzie należy podać datę zakupu, kwotę, numer zamówienia i nazwę, rozmiar towaru który Państwo otrzymali oraz zdjęcia i opis przyczyny reklamacji.
  2. Paczkę z reklamowanym towarem i wypełnionym formularzem reklamacyjnym należy wysłać na adres MUNI Shoes ul 11 Listopada 13 76-200 Słupsk
  3. Paczkę należy wysłać za pośrednictwem dowolnej firmy kurierskiej, nie przyjmujemy paczek wysyłanych za pobraniem, do paczkomatu lub usługą "e-przesyłka". Można wysłać obuwie korzystając z opcji "wygodne zwroty" dostępnej na naszej stronie
  4. Koszt wysyłki towaru ponosi kupujący.
  5. W przypadku uzasadnionej reklamacji, towar uszkodzony zostanie naprawiony lub wymieniony na inny, pełnowartościowy, a jeśli będzie to niemożliwe (np. z powodu wyczerpania nakładu), sklep zwróci wszelkie poniesione przez klienta koszty transakcji (w tym koszt odesłania towaru) lub zaoferuje mu inne, dostępne w sklepie towary do wyboru.
  6. Ewentualne zwroty kosztów transakcji realizowane są przelewem bankowym na wskazane konto.
  7. Reklamacje są rozpatrywane w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki.
  8. Reklamacje dotyczące różnicy w wyglądzie towarów zamówionych z otrzymanymi, które wynikają z różnicy w ustawieniu parametrów monitora klienta, w szczególności różnicy w barwach i odcieniach, nie stanowią podstawy do reklamacji.
  9. Sklep nie odpowiada za niezgodność towaru konsumpcyjnego z umową, gdy kupujący o tej niezgodności został poinformowany
  10. Reklamacji nie podlegają:
    • Naturalne zużywanie się produktu
    • Uszkodzenia mechaniczne
    • Wady jawne widoczne w momencie otrzymania paczki, a nie zgłoszone natychmiast po ich stwierdzeniu
    • Odbarwienia
    • Przemoczenia
    • Wszelkie zdobienia, takie jak cekiny, dżety, koraliki, aplikacje
    • Niewłaściwe dobranie rozmiaru oraz modelu do stopy
    • Niewygoda

Pobierz formularz reklamacyjny

Pobierz formularz zwrotu/wymiany

Produkt dodany do ulubionych
Product added to compare.