Zwroty/reklamacje
Zwrot
- Każdy klient indywidulany (konsument) ma prawo dokonać zwrotu towaru nie noszącego śladów użytkowania w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki bez podania przyczyny. Nie dotyczy to zakupów firmowych na fakturę VAT.
- Chęć zwrotu należy zgłosić e-mailem (biuro@munishoes.pl) gdzie należy podać datę zakupu, kwotę, numer zamówienia, nazwę towaru.
- Paczkę ze zwracanym towarem należy wysłać na adres MUNI Shoes ul Kotarbińskiego 4/81 76-200 Słupsk
- Paczkę należy wysłać za pośrednictwem Poczty Polskiej (jako paczka, przesyłki listowe nie są dostarczane bo są za duże dla listonoszy, nie odbieramy osobiście przesyłek z poczty) lub kurierem, nie przyjmujemy paczek wysyłanych za probraniem, do paczkomatu lub usługą "e-przesyłka".
- Koszt wysyłki ponosi kupujący.
- Zwracany towar nie może nosić śladów użytkowania, prosimy aby był zapakowany w oryginalne, nie zniszczone opakowanie, posiadał wszystkie metki które miał w momencie zakupu, prosimy również o dołączenie dowodu zakupu (paragon fiskalny) oraz wypełnionego formularza zwrotu/wymiany.
- Zwrot należności odbywa sie przelewm na konto bankowe wskazene w formularzu zwrotu w przeciągu 14 dni od daty otrzymania zwracanego towaru.
Wymiana
- Nie realizujemy wymian towaru. Jeśli nie trafiliście Państwo z rozmiarem, ale produkt spełnia Państwa oczekiwania, wystarczy zamówić nową parę a nie właściwą nam odesłać jako zwrot. Po jej otrzymaniu zwrócimy środki na Państwa konto
Reklamacja
- Reklamację należy zgłosić e-mailem (biuro@munishoes.pl) gdzie należy podać datę zakupu, kwotę, numer zamówienia i nazwę, rozmiar towaru który Państwo otrzymali oraz zdjęcia i opis przyczyny reklamacji.
- Paczkę z reklamowanym towarem i wypełnionym formularzem reklamacyjnym należy wysłać na adres MUNI Shoes ul Kotarbińskiego 4/81 76-200 Słupsk
- Paczkę należy wysłać za pośrednictwem Poczty Polskiej lub kurierem, nie przyjmujemy paczek wysyłanych za pobraniem, do paczkomatu lub usługą "e-przesyłka".
- Koszt wysyłki towaru ponosi kupujący.
- W przypadku uzasadnionej reklamacji, towar uszkodzony zostanie naprawiony lub wymieniony na inny, pełnowartościowy, a jeśli będzie to niemożliwe (np. z powodu wyczerpania nakładu), sklep zwróci wszelkie poniesione przez klienta koszty transakcji lub zaoferuje mu inne, dostępne w sklepie towary do wyboru.
- Ewentualne zwroty kosztów transakcji realizowane są przelewm bankowym na wskazane konto.
- Reklamacje są rozpatrywane w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki.
- Reklamacje dotyczące różnicy w wyglądzie towarów zamówionych z otrzymanymi, które wynikają z różnicy w ustawieniu parametrów monitora klienta, w szczególności różnicy w barwach i odcieniach, nie stanowią podstawy do reklamacji.
- Sklep nie odpowiada za niezgodność towaru konsumpcyjnego z umową, gdy kupujący o tej niezgodności został poinformowany
- Reklamacji nie podlegają:
- Naturalne zużywanie się produktu
- Uszkodzenia mechaniczne
- Wady jawne widoczne w momencie otrzymania paczki, a nie zgłoszone natychmiast po ich stwierdzeniu
- Odbarwienia
- Przemoczenia
- Wszelkie zdobienia, takie jak cekiny, dżety, koraliki, aplikacje na tkaninie